Благодійний проєкт “Дитинство без війни” оновив логотип та айдентику
Благодійний проєкт “Дитинство без війни” оновив візуальну ідентичність. Змінився логотип, графічне оформлення, кольорова гамма. Розробники - незалежне креативне агентство TABASCO.
Головна мета - показати, що наш проєкт розвивається, наповнюється сенсами, виходить на міжнародний рівень, стає відомим, відтак повинен мати «достойне» обличчя.
В основу оновленої айдентики закладені ключові цінності та прагнення проєкту “Дитинство без війни”. Save generation U - це те, що ми понад вісім місяців доносим світові, захищаючи українських сиріт.
Основний колір - синій - символізує безпеку та спокій. Саме це ми прагнемо подарувати українським дітям-сиротам. А ще блакитний, як символ миру і жовтий - колір сонця та оптимізму.
Новий лого у вигляді скріпки символізує єднання зусиль всієї команди “Дитинства без війни” і всіх тих, хто допомагає - волонтерів, меценатів, благодійників, задля забезпечення дітей новим домом з мирним сонячним небом, домом без війни.
Головна наша місія - врятувати якомога більшу кількість дітей, адже вони і є майбутнє України. Діти не повинні бачити війну, вона лякає, калічить і нищить. А ще - вбиває мрії. Тому мріям потрібне безпечне місце. Оновлений лого - DREAMSHELTER - місце, де діти можуть сховатися від війни, щоб їх мрії не знищились.
Приєднуйтеся до команди дрімшелтерів.
Давайте разом будувати притулок, де діти сховаються від війни і, наперекір обставинам, продовжуватимуть мріяти.