Благодійний проєкт “Дитинство без війни” оновив логотип та айдентику

Благодійний проєкт “Дитинство без війни” оновив логотип та айдентику

Благодійний проєкт “Дитинство без війни” оновив візуальну ідентичність. Змінився логотип, графічне оформлення, кольорова гамма. Розробники - незалежне креативне агентство TABASCO.

Головна мета - показати, що наш проєкт розвивається, наповнюється сенсами, виходить на міжнародний рівень, стає відомим, відтак повинен мати «достойне» обличчя. 

В основу оновленої айдентики закладені ключові цінності та прагнення проєкту “Дитинство без війни”. Save generation U - це те, що ми понад вісім місяців доносим світові, захищаючи українських сиріт. 

Основний колір - синій  - символізує безпеку та спокій. Саме це ми прагнемо подарувати українським дітям-сиротам. А ще блакитний, як символ миру і жовтий - колір сонця та оптимізму.

Новий лого у вигляді скріпки символізує єднання зусиль всієї команди “Дитинства без війни” і всіх тих, хто допомагає - волонтерів, меценатів, благодійників, задля забезпечення дітей новим домом з мирним сонячним небом, домом без війни. 

Головна наша місія - врятувати якомога більшу кількість дітей, адже вони і є майбутнє України. Діти не повинні бачити війну, вона лякає, калічить і нищить. А ще - вбиває мрії. Тому мріям потрібне безпечне місце. Оновлений лого - DREAMSHELTER - місце, де діти можуть сховатися від війни, щоб їх мрії не знищились. 

Приєднуйтеся до команди дрімшелтерів. 

Давайте разом будувати притулок, де діти сховаються від війни і, наперекір обставинам, продовжуватимуть мріяти.